Monday, June 16, 2014

Pengguna Bijak dan Usahawan Berjaya!

Saya assume bila anda sampai sini anda da baca dan tahu benefits yang banyak gile anda akan dapat bila tukar ke Tone Excel yang bezakan Tone Excel dengan telco lain. Namun begitu ada satu lagi factor yang buat Tone Excel sangat special. Tone Excel boleh buat DUIT!



Saya ada beritahu yang dengan Tone Excel ni anda boleh jana RECURRING PASSIVE INCOME. Maksudnya, anda akan dapat pendapatan berkali-kali dengan hanya buat kerja sekali sahaja. Saya juga ada beritahu yang Tone Excel ini bukan MLM, ianya REFERRAL PROGRAM. Maksudnya, anda hanya perlu promote supaya saudara mara dan rakan-rakan anda menjadi pengguna bijak seperti anda dan bertukar kepada Tone Excel. Itu sahaja! Minta mereka semua tukar simkad Tone Excel. Bukan suruh bayar or belanja lebih! Tak rugi langsung bila tukar sebab benefits yang banyak gila. Setiap kali kita berjaya rujuk orang untuk tukar kepada Tone Excel, kita akan dapat 3 jenis BONUS




1. Bonus Fast Track
Setiap kali kita dapat rujuk orang tukar ke Tone Excel, terus dapat RM20. Boleh rujuk tanpa had.

2. Komisyen Top Up
Ini lah yang paling best sekali. Kenapa?? Sebab semua orang yang guna handphone akan top up, dan anda akan jana duit dari top up mereka, sehingga 3 level! Percentage yang anda dapat bergantung kepada nilai top up anda pada bulan tersebut. Dan bila mereka nak top up, mereka tak perlu cari anda. Top up la kat mana-mana pun, anda tetap akan dapat. Carta seperti di bawah




Jom kita cuba buat beberapa simulasi. Bayangkan usaha anda telah buat anda merujuk 10 orang dan dengan sistem duplikasi yang berkesan  dan semua orang yang anda rujuk telah rujuk lagi 10 orang. Dengan ini sahaja anda mempunyai potensi untuk dapat pendapatan pasif sebanyak RM3000, RM8000 hingga ke RM13000! 


Nak dapat pencen banyak tu perlu kerja 10 tahun - 30 tahun dengan syarikat, dan mesti berjawatan tinggi, pengarah ke, CEO ke baru boleh dapat. Kalau kita usaha dengan Tone Excel, dalam masa 1 tahun - 2 tahun InsyaAllah sudah boleh dapat income macam tu. Saya tak kata ini skim cepat kaya. Anda masih kena usaha untuk dapat angka2 yang besar. Usaha tangga kejayaan. Tapi tiada had masa. Boleh buat cepat atau lambat, banyak atau sikit. Terpulang kat anda.


Bila kita rujuk orang lain:
Bile meraka join => Kita dibayar
Bila mereka topup => Kita dibayar,
Bila mereka rujuk orang lain & orang lain itu topup => Kita dibayar. 


3. Bonus Penajaan
Bila kita da rujuk ahli baru, kita akan dapat percentage bonus daripada Komisyen Top up kita. Carta seperti berikut.



Fakta mengenai Bonus-Bonus diatas


  1. Pendapatan yang kita dapat ialah pasif seumur hidup selagi orang yang kita rujuk top up, dan InsyaAllah mereka akan top up sebab memang akan guna.
  2. Pendapatan ini boleh diwarisi. Kalau terjadi apa-apa kat kita, kita boleh wariskan pendapatan pasif ini kepada next of kin selagi HP kita di top up kan.
  3. Kita boleh buat beberapa account. Max 10 account.
  4. Penyelengaraan rendah. Minima RM20
  5. Umur 12 tahun ke atas layak turut serta
  6. Warganegara asing juga layak, asalkan mempunyai passport yang sah


Dan saya ingatkan anda, semua benefits dan potensi income hingga 4-5, malah 6 angka ini datang dari hanya dengan anda belanja RM90 untuk mendaftar dan tukar simkad. Berbaloi ke tak?




KENAPA PERLU ADA SIDE INCOME NI??

Cukup duit bulan2 yang boss anda bagi?
Cukup duit bulan2 yang parent anda bagi?
Cukup duit bulan2 yang PTPTipu bagi?

Cukup nak beli rumah?
Cukup nak beli kereta?
Cukup nak mendirikan rumah tangga?
Cukup nak bagi makan anak bini?
Cukup nak bg dekat parent ?
Cukup nak bawak family and parent tersayang pergi Mekah?

Kalau da tak cukup tu tak kan nak duduk diam je? Tak nak cari alternatif lain? Kalau da tiap-tiap bulan jimat tapi masih tak cukup tak nak jana side income?

Lepas grad, kena bayar hutang PTPTipu.
Lepas kerja, kena bayar hutang kereta
Lepas kahwin, kena bayar hutang rumah
Hutang, hutang, hutang. Memang hidup sekarang ni penuh dengan hutang. Sebab ape? Harga barang makin naik, harga rumah makin naik, harga kereta makin naik, mas kahwin pun makin naik. Selepas seorang pelajar graduate gaji mereka hanya dalam lingkungan RM2500-RM3000. Dengan increment tahunan yang sangat ciput, anda rasa cukup ke?









Jadi, adakah anda masih merasakan side income tu tak penting? Kita tahu pada masa akan datang harga barang pasti akan naik. Tak pernah turun. Adakah anda rasa gaji bulanan anda cukup untuk menampung anda dan keluarga di masa akan datang?

Tone Excel ialah bisnes yang sangat mudah kerana 3 perkara

  1. HP dan top up ialah product keperluan. Semua orang ada HP dan top up bulan-bulan, jadi market sangat besar.
  2. Maintenance sangat kecil. Dengan minimum top up sebanyak RM20 sebulan anda da boleh menikmati komisyen top up. Tapi RM20 bukan sebagai bayaran sebab anda guna juga top up tu!
  3. Servicing sangat simple. Anda bukan jual top up.  Anda hanya perlu mengajar org yang anda rujuk untuk duplicate anda dan mencari orang lain untuk dirujuk. Dan oleh kerana bisnes ini sangat simple, duplikasi bisnes ini sangat cepat dan mudah.

Oleh itu tiada sebab untuk anda mulakan bisnes Tone Excel. Sangat mudah, tiada risiko, dan modal permulaan yang sangat kecil. Peluang untuk merubah kehidupan anda ada di tangan anda.




Untuk sebarangan pertanyan boleh hubungi saya

Shahrin Fikri bin Witrofoledy
Call/Mesej/Whatsapp 0133090124
FB : https://www.facebook.com/shahrin.fikri
Email : shahrinfikri@gmail.com





No comments:

Post a Comment